[OT:] V cem psat pro Win?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Prosinec 15 13:24:59 CET 2022

>s debug info to má 25 mega :-)

Ten povodny text znel:

a z toho sa stripom skutocne da ziskat tak asi pol mega (bolo to dost davno
co som naposledy nieco take robil).

> jednoduchý přehravač audio na principu mcisendstring pro

Netusim co je mcisendstring pro, ale tipujem ze to je asi tak 20MB kniznic
so symbolmi, a 2MB bez.

PC programatori castokrat pod slovom "jednoduchy" rozumeju nieco co je vo
svojej podstate sialene rozsiahle a zlozite, co sa ale da jednoducho
prilinkovat - vid nedavne vlakno o tom ako sa da v Qt na par riadkov
napisat kompletny web browser.

:-)

wek