teplota sucheho ladu v krabici

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Středa Prosinec 14 23:27:54 CET 2022

	Jo demolicni silu to ma docela velkou. Ja to zazil dvakrat. Jednou
mi explodovala flaska od Sodastreamu. Ne nadarmo maji tyhle veci predepsanou
max. zivotnost. Ze Sodasteamu nezbylo nic, pekne ho to rozebralo. Lahev dole
bouchla a letela  skrz vrsek stroje. Destrukce to byla definovana a bez
nebezpecnych ulomku. A v mladi na koleji mi při plneni z CO2 bombicky
explodovala sklenena sifonova lahev. Byla zvenku obalena kovovou sitkou, tak
to mirne vymlátilo a namocilo veci co byly okolo. Oci by to asi mohly
odnest, nicmene byl jsem dost nad tim kde strepy neletely a nosim dioptricke
bryle. Mirne jsem byl spis poskraban nez porezan na prsou, mel jsem na sobe
pri vybuchu jen sitovane tilko.

	Radek (benedikt2hw.cz)