Re: ARMy Geehy oficiálně v Česku

J.F.K. konf-hw na elsaco.cz
Středa Prosinec 14 20:53:20 CET 2022

Použili jsme APM32F103RET6 s binárkou vytvořenou pro STM32F103RET6 (několik
rozdílných aplikací). Na problém s kompatibilitou jsme nenarazili, ale řešíme
problém s odolností proti rušení.
Při spínání indukční zátěže v blízkosti jednotky s tímto CPU dochází k jeho
resetování. Když jsme vyměnili v jednotce procesor za STM32F103RET6, tak je
funkce naprosto spolehlivá. Jedná se o opakovatelný problém otestováno na více
než desítce jednotek. Máte někdo obdobnou zkušenost? Případně jste někdo tento
problém řešil / vyřešil?