[OT:] V cem psat pro Win?

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Prosinec 13 10:43:14 CET 2022

Já tyhle testovací věci pro domácí použití  řeším tak, že to napíšu pro
Arduino  na jeho nativní  HW sériový port a přes SW sériový  port
komunikuji s nějakým běžným terminálovým programem na PC.  Je to samozřejmě
rovnák na ohejbák, ale vyhnu se tak všem problémům, souvisejícím s
operačním systémem PC a jeho neprůhledností.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

út 13. 12. 2022 v 10:13 odesílatel Pavel Poucha <pavel.poucha na papouch.com>