[OT:] V cem psat pro Win?

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Prosinec 13 10:13:23 CET 2022

Zdravím,

již asi 2 roky používám Xojo ( https://xojo.com/ ) . Je to podobné Visual
Studiu, ale pro mě jako programátorského laika mnohem kompaktnější,
jednodušší, průhlednější. Výborné také je, že adresáře projektů obsahují
vždy všechno, takže je to velmi snadno přenositelné na jiné PC. Mám
placenou verzi, ale na hraní se mi vyplatí (Neplacená je také plná, ale
programy se dají spusti jen pro prostředím.)

Psal jsem si prográmky i ve Visual Studiu, ale tam se těžko rozkoukávám,
pořád se musím kolegů na něco ptát a poslouchat jejich poznámky o
managerech, co se jim pletou do řemesla a podobně...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby