teplota sucheho ladu v krabici

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Prosinec 12 23:35:53 CET 2022

Já jsem kdysi potupně používal profi palníky, které se dodávaly k
modelářským raketovým motorům.
Vyrobit dobrý palník asi není jen tak. Když se použije hodně tenký drát,
který nažhaví i baterka, tak ten zase má příliš malou energii při zážehu.
Kámoš kdysi na to vyráběl nějakou směs, a z ní udělal kapku na tom
drátku. Podobně, jako to měly ty profi palníky.
Tipuju, že základem byly nastrouhané hlavičky zápalek a nějaké pojivo,
která pak vyschlo.

PL