teplota sucheho ladu v krabici

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Prosinec 12 23:08:54 CET 2022

Jako kluci jsme používali odporový drátek a plochou baterku. Chvíli to
trvalo, než se drátek nažhavil. S tím kondíkem je to prakticky okamžité,
jen to prskne a vyletí trochu plazmatu. Teď jsem zjistil, že ty
generátory z polního telefonu se vyskytují na dráze v takových těch
sloupcích s velkým T (je to zamčené, ale jde to snadno vypáčit). A dráhy
to vyhazují, zřejmě je to zastaralá technologie.
Pozn. Tím nechci říct, že bych páčil něco funkčního a používaného, teď
tu opravovali trať a vyházené sloupky se mi donedávna válely před
barákem. Vypáčit se mi povedlo jen 3, ostatní byly zaházené bordelem. A
zeptal jsem se stavbyvedoucího, jestli smím. Bylo mu to šuma fuk.

Mrazík