Re: Textová zpráva

františek kočí kocifrantisek469 na gmail.com
Pondělí Prosinec 12 17:07:41 CET 2022

Odpovím všem.
Pokud není nikdo proti.
Stále zde v odborné konferenci - odborníci prominou řešíme sociální
inženýrství.
Podle mne soc. inž. spadá do oblasti psychologie.
Neříkám ani nepodcenuji jeho význam.
Zde prosím za přesun oblasti:
- na androidu mám běhové prostředí a tedy není možné propojit sms zprávu se
stažením scriptu na www stránce bud s neumyslnou intertakci uživatele.
Opravdu mi jde o technickou stranku  ´věci.
Rozumím věci, když si něco nainstaluji co mi doporučí neznama osoba - jsem
blb.

F. K.