Re: Textová zpráva

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Pondělí Prosinec 12 13:23:04 CET 2022

Tohle není nic o technice, tohle je z oblasti sociálního inženýrství.
Scénář je pokaždé podobný. Slíbí ti něco, co by se ti mohlo líbit, ale musíš zaplatit velmi malou a nezajímavou částku. Často označovanou jako poplatek za přesměrování, nebo doplacení nějakého poštovního poplatku nebo tak něco.
A pochopitelně pro zaplacení potřebuješ zadat číslo karty a tak. Mno a pak se ukáže, že jsi to číslo zadal do databáze volně dostupných karet.

Pokud s tím chceš experimentovat, zjisti, jak tvá banka vydává jednorázové virtuální internetové karty.

---------- Původní e-mail ----------
Od: františek kočí <kocifrantisek469 na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 12. 12. 2022 9:50:34
Předmět: Re: Textová zpráva
Nikdo nechce na nic klikat - idealní je, když probíhá vše v klidu, ale tak to bohužel není.Jedu v autě telefon pipne -  vezmu do ruky a otevřu atd ...
Scenářů je spousta.
Mě šlo o technické řešení zda lze propojit sms v telefonu se stažením kodu z html.
A tím třeba k zašifrování telefonu a vymáhání vypalného.

Děkuji
F. K.