Re: Textová zpráva

františek kočí kocifrantisek469 na gmail.com
Pondělí Prosinec 12 09:49:57 CET 2022

Nikdo nechce na nic klikat - idealní je, když probíhá vše v klidu, ale tak
to bohužel není.
Jedu v autě telefon pipne -  vezmu do ruky a otevřu atd ...
Scenářů je spousta.
Mě šlo o technické řešení zda lze propojit sms v telefonu se stažením kodu
z html.
A tím třeba k zašifrování telefonu a vymáhání vypalného.

Děkuji
F. K.

po 12. 12. 2022 v 9:36 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>