ubuntu - kiosk mode - Intel compute stick

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Prosinec 9 21:02:57 CET 2022

Není ani potřeba prohlížeč. V Qt napíšete browser, který umí prakticky
vše, co chrome (má stejné jádro) na 10 řádek. Viz příloha (Ubuntu 20.04,
Qt5). Jde to rovnou do fullscreenu a na zvolenou stránku.

Meazík