ubuntu - kiosk mode - Intel compute stick

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Prosinec 9 17:47:27 CET 2022

Jsem líný nad tím konkrétně přemýšlet.
Ale pokud je tam opravdu otevřený Debian, tak jsem si jistý, že to, co
potřebujete, určitě udělat půjde.
Linux je extrémně tvárný nástroj. A je to jen o tom si u toho chvíli
osedět zadek.

PL