[OT] Aku vrtacka - srobovak

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Prosinec 8 11:27:44 CET 2022

To video je odstrasujuce ale nie dost 😊
Kedysi, ked som nosil na krku retiazku s priveskom, vrtal som z narexkou nieco
A ako som nad nou stal tak retiazka vosla cez vetracie otvory do vrtacky a ta ziskala
automaticky priklep. No o zem ma nehodilo ale poucil som sa.

j.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Martin Hanek
Sent: Thursday, December 8, 2022 7:28 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [OT] Aku vrtacka - srobovak

Nojo, taky jsem už 2x chtěl bezkomutátorové provedení, ale 2x jsem vzal zelenou verzi s komutátorem.
Starší černé 20V bezkomutátorové verze z Lidlu neuměly fungovat v zimě. Kolem nuly se prostě vypnuly. Tak jsem koupil zelenou a je ok. Údajně by to mělo být opravené v nových modelech.
Teď jsem měl zálusk na 12V aku, taky černou verzi a pak jsem narazil na toto: https://www.youtube.com/watch?v=euvHEyQZtIo
Tak jsem zase objednal zelenou.

Martin Hanek