[OT] Aku vrtacka - srobovak

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Prosinec 8 07:28:12 CET 2022

Nojo, taky jsem už 2x chtěl bezkomutátorové provedení, ale 2x jsem vzal
zelenou verzi s komutátorem.
Starší černé 20V bezkomutátorové verze z Lidlu neuměly fungovat v zimě.
Kolem nuly se prostě vypnuly. Tak jsem koupil zelenou a je ok. Údajně by
to mělo být opravené v nových modelech.
Teď jsem měl zálusk na 12V aku, taky černou verzi a pak jsem narazil na
toto: https://www.youtube.com/watch?v=euvHEyQZtIo
Tak jsem zase objednal zelenou.

Martin Hanek