Re: Tuya smart home bezpotenciálový kontakt?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 8 08:26:06 CET 2022

ZigBee je otvoreny protokol. Teoreticky by malo.
Prakticky to take ruzove nie je, ale chodi v znacnej miere aj medzi
vyrobkami viacerych vyrobcov.
Zvacsa sa da najst co s cim ide, pripadne co s cim a ma problem.
Pred objednanim treba chvilu hladat a citat.

Dodo

st 7. 12. 2022 o 22:00 Petr Labaj <labaj na volny.cz> napísal(a):