Re: Tuya smart home bezpotenciálový kontakt?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Prosinec 7 22:00:48 CET 2022

Amatérský dotaz člověka, technologii Zigbee nepolíbeného:
to všechny ZB moduly jsou navzájem kompatibilní a funguje všechno se vším?

Udělat z potenciálového releového spínače bezpotenciálový mně připadá
jako relativně triviální úkol proti tomu, aby to spolupracovalo s nějakým
zařízením, které řídí hlavice.

Ale možná to vidím blbě a v oblasti ZB už je svět jen růžový a zlatý, a
všichni spolu mluví.

Předem díky za osvětu.

PL