[OT] Aku vrtacka - srobovak

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Středa Prosinec 7 20:03:20 CET 2022

Taky přihodím svých 5 centů:

- Makitu mám už přes 12 let. Používám ji na řemeslo (elektro,
truhlařina). Aku jsou už docela líné, ale pořád originál. Lehká a dosud
bez jediného problému. Není BLDC a nevadí mi to.

- Parkside (zelený) máme cca 3 roky ve školní dílně. Není špatná, ale je
docela těžká. Přestala na ní fungovat aretace vřetena a celý předek
(sklíčidlo + převodovka) se povážlivě veksluje. Pracovat se s tím ještě
dá, ale už bych si takovou nekoupil.

- Zelený Extol. Dva kusy jsem dostal na opravu  - jeden měl prohořelý
motor, druhý rozpadlou převodovku. Oba téměř nepoužívané.

Celkově - z Lidlu mám nářadí několik kusů a některé jsou povedené, jiné
spíš ne. U Makity jsem se nespálil nikdy, přitom cenově není o moc výše.

JMN