Konektor pro 12V 50Ah baterii

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Prosinec 6 08:15:45 CET 2022

Zdravím, mám subj složenou ze 4 článku. Bohužel ji musím umístit tak, že je
na polici nad úrovní hlavy a ještě v plastovém boxu, aby byla chranena pred
nahodnym zkratek např. V boxu je 40A pojistka (která krátkodobé vydrží vic)
a BMS. Rád bych nějaký konektor s kterým bych baterii mohl bezpečně a v
klidu odpojit a snadno box sundat bez toho abych se musel starat do
přírody. Napadá mě něco jako XTxx nebo tak něco. Předpokládaný odběr zatím
cca 15A někdy v budoucnu špičky max 40A. Nabijeni jenom 10A. Nevím zda je
na to XTxx vhodný ci raději něco s větší roztečí kontaktu. Napadá mě
konektor třeba z UPS APC ten by šel?

Děkuji
MG