[OT] Aku vrtacka - srobovak

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Prosinec 7 11:53:03 CET 2022

Zdravim,

No ta makyta ma 1300 ot/m parkside 2000
Dalej parkside je bez uhlikov co ma makyta az v inej cenovej kategorii
Za mna vyhrava ten cierny parkside

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Wednesday, December 7, 2022 10:43 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: [OT] Aku vrtacka - srobovak

Nechci působit jako rozkladný element, ale ono to tady asi zapadlo - proč bych si měl kupovat Extol nabo Lidl libovolné barvy, když za stejné nebo jen mírně vyšší peníze (1990 Kč) můžu mít Makitu se dvěma baterkama (ano, jednen konkrétní typ z těch, co tu někdo chválil)?

https://www.fepro.cz/aku-sroubovaky-3/aku-vrtaci-sroubovak-ddf453syx4-li-ion-18v-2x1-5ah/

(A fakt ne jen v tomhle obchodě, ten mi ukázala Heurreka jako nejlevnější, ale je jich víc).

Pavel Kutina