[OT] Aku vrtacka - srobovak

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Prosinec 7 11:04:48 CET 2022

neni co rozkladat :-)
ja mam treba 4ks modreho bosche(12V), 3x ve variante "flex", vymenne
predky. to je ale jina cenova kategorie.
pokud bych ale chtel neco dalsiho, jen na hobby, kde bude max. pridanna
hodnota + max. uzitecneho vercajku na stejnou baterku, tak urcite LIDL.
chtel jsem accu_flexu s regulaci, jako pomocnika pri svareni. u LIDLu za
babku, u bosche jen mala bez regulace s celkem atyp rozmerem kotouce.
velke baterko_veci mam od HECHTu, ale maj 3 rady baterek a male veci
jsou bida. extol bych nevazoval vubec, snad nejakej ten einhell, ale
LIDl vychazel nejzajimaveji. mel jsem v zacatku na stavbe take 2x 12V
lidla. vse ok, 2 kvalty + brzda, tenkrat luxus. jen baterky, tedy clanky
v nich, se za cas nejak rozesly a musela se rozebrat a srovnat napeti.
pak jsem presel na modrej malej bosch a zatim ok vice jak 10let.
za me na hobby hlasuju pro LIDL :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65