PC: VM virtualbox, nejde nastavit typ akcelerace = nelze spustit vm virtual pc ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Prosinec 7 08:51:13 CET 2022

mam u te zalohy ulozene instalacky, abych to mel komplet pripravene k
prenosu jinam. vm 6.1.6-137129 + estension pack 6.1.6 .
tahle kombinace u syna na take starsim pc s xeonem e funguje bez problemu.
zkusil jsem dnes i nainstalovat posledni vm 7.0.4 a nic.
zkusim jeste nejake kombinace v tech polozkach zap/vyp funkce win, ale
chce to pokazde restart a ted se musi makat, takze az vecer.
to zobrazeni, ze virtualizace je "zakazana" bude ale zasadni ..
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín