PC: VM virtualbox, nejde nastavit typ akcelerace = nelze spustit vm virtual pc ?

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Středa Prosinec 7 08:43:36 CET 2022

Kdyz si vytvoříte holou instalaci nějakého systému ve VB tak jde nebo nejde
spustit. Bylo by dobré zjistit jestli to nedělá ta zaloha instance.
Mě se také stalo, že mi nešla spustit hodně stará záloha XP a byl problém
ve verzi VB.
RS