Re: Re[2]: Konektor pro 12V 50Ah baterii

Lubor Otta butan na centrum.cz
Úterý Prosinec 6 18:17:41 CET 2022

Dík fotka to vysvětluje.
Lubor

 > Od: "Vladimír" <newlad na centrum.cz>
 > Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
 > Datum: 06.12.2022 17:20
 > Předmět: Re[2]: Konektor pro 12V 50Ah baterii

Zdravím, nejen viděl, ale používám ho na kole. Předělával jsem si na elektro, a při připojení kontroleru a nabíjení kapacit těch =42V jiskří fakt hodně, konektor byl už dost opálený. Koupil jsem ten v odkazu a je to bez problémů. Kontakt označený zeleně je dvojitý, při zasouvání se napřed spojí část propojená odporem 5,6 Ω (měřil jsem) a při další zatlačení se následně propojí na přímo. Zkusil jsem to vyfotit, snad bude odkaz funkčníhttps://1drv.ms/u/s!AhFUPtivGjIzgdxb8V5g-uD26my-uw?e=iWmMzx <https://1drv.ms/u/s!AhFUPtivGjIzgdxb8V5g-uD26my-uw?e=iWmMzx> man/listinfo/hw-list <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>