[OT] Aku vrtacka - srobovak

Pikulik picom na volny.cz
Úterý Prosinec 6 15:05:50 CET 2022

Před chvílí mi přišla Parkside PBSPA 12 C3 . Byla v akci za 599 Kč s
dopravou. V porovnání se zelenou (kolektorový motor) je mnohem
hlučnější, má menší sílu ale vyšší otáčky a rozběh je rychlejší.
Na šroubování bude lepší zelená PBSA 12 D4 za 345Kč

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.