[OT] Aku vrtacka - srobovak

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Prosinec 6 10:50:31 CET 2022

Já chtěl 20V aku černou verzi, ale ty starší verze neuměly fungovat v
zimě. Kolem nuly se prostě vypnuly. Tak jsem koupil zelenou a je ok.
Údajně by to mělo být opravené v nových modelech.
Teď se dívám po 12V aku, taky černou verzi a pak jsem narazil na toto:
https://www.youtube.com/watch?v=euvHEyQZtIo
Takže z toho asi také bude zelená verze.

Martin Hanek