[OT] Aku vrtacka - srobovak

Vladimír newlad na centrum.cz
Pondělí Prosinec 5 18:57:44 CET 2022

S nářadím Parkside nemám dobré zkušenosti, přímočarku jsem vzteky
zahodil, neuřízla rovně ani deset centimetrů řez,, akuvrtačka už je také
kaput, ruční mini vrtačku jsem čtyřikrát měnil... Takže jsem skončil u
Milwaukee M12 CPD. Vrtá spolehlivě ∅13 do železa, ∅10 do betonu, dva 4Ah
aku (pasují i do přímočarky stejné značky), už tři roky jsem jinou
vrtačku nepotřeboval, a to s ní na domku i v dílně dělám relativně
hodně. Vím, je to mimo rozpočet, ale po zkušenostech bych to zvážil. Ani
ten příklep nezavrhujte, vrtal jsem do betonu desítky díry, bez
problémů...
VN