[OT] Aku vrtacka - srobovak

Martin Locker locker na vosrk.cz
Pondělí Prosinec 5 18:43:28 CET 2022

Mám také Makitu (DDF453SYX4) 3 roky, bez příklepu a s akumulátorem 1,5Ah. Chtěl jsem něco lehčího do ruky.
Tenkrát byla v nějaké slevě (<2.500,-). Zatím jsem spokojen.

Martin L.

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: OK1UGA (ok1uga na volny.cz)
Datum: 05/12/2022 18:38
Příjemce: hw-list na list.hw.cz
Předmět: Re: [OT] Aku vrtacka - srobovak

Já mám taky Makitu. Typ teď z hlavy nevím. Maximální spokojenost. Má dvě
rychlosti, vrtačka, momentový šroubovák a příklep. A na rozdíl od jiných
umí vrtáky až 13mm. A tou 13tkou do oceli opravdu vrtá. Jen musíte
hlídat abyste ji měl jak pustit když se kousne :-) Jediné co mě mrzí, že
baterie nejsou kompatibilní s ostatním AKU nařadím od Makity. A ten
příklep je náhodou k nezaplacení :-).

Kamarád má Parkside a je s ním spokojený. Ale já cokoliv co jsem kdy od
Parkside koupit tak to byl aušus.

    Martin.

Dne 05.12.2022 v 16:54 Petr Simek napsal(a):

> Mam Makitu DHP453SYE a i tu zelenou PArside z LIDLu. Makita mi
> vyhovuje vic :-) Ale je mimo cenovy strop. Ma priklep a uz jsem
> parkrat ocenil ze pro vyvrtani diry do zdi nepotrebuju vrtacku
> s kabelem. Mam k tomu takovy ten adapter ze sestihranu na SDS+
> a vrtam to s klasickymi SDS+ vrtaky .

Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.