Re: [OT] Snížení otáček oběhového čerpadla

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Prosinec 4 22:29:02 CET 2022

No asi tak, hlavice to vyřeší, navíc na místě kde to je potřeba řešit.

Poznámka:
Podle toho, co o kondenzačních kotlech vím, tak líčové je správné
nastavení přívodu vzduchu, aby nedocházelo ke zbytečnému ředění spalin,
které by vedlo ke snížení rosného bodu a kazilo kondenzaci. Když je to
správně nastaveno, je dostatečná rezerva a +/- pár ° nic nedělá, tepelná
kapacita vzduchu i spalin je dost malá vůči spalnému teplu, co se tím
prohnalo (kJ/kg vs Mj/kg) a další kondenzace navíc už taky není velká.
Je to klasickej případ, kdy je snadno dosažitelná velká úspora, ale
snaha o její další navyšování už moc efektivní není.

PH