Re: [OT] Snížení otáček oběhového čerpadla

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Prosinec 4 22:06:10 CET 2022

No to právě moc ne.
Resp. ventil pod tou hlavicí ano.
Ten má možnost nastavit průtok.
Ale samotná hlavice, když je jí zima, tak se prostě otevře naplno a
průtok prakticky nebrzdí.

Než jsem si nainstaloval tyhle jednoduché měřicí pomůcky, tak jsem si
myslel to samé co Vy.
Ale už si to nemyslím.

PL