Re: [OT] Snížení otáček oběhového čerpadla

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Prosinec 4 22:24:12 CET 2022

Dobré vysvětlení, děkuji.
Já jsem si to u vysavače s ucpaným sáním vždy vysvětloval spíš tak, že
se na vrtuli vytvoří podtlak a vrtule se točí v řidším vzduchu.
Chtělo by to zkusit nějak ucpat naopak výfuk. Ale to dnešní vysavače moc
neumožňují.
Což je škoda, protože se nedají snadno použít třeba pro stříkací pistoli.

Každopádně to s oběhovým čerpadlem ještě dneska zkusím.
Na kotli mám měřák příkonu. Opravdu činného příkonu, nikoli jen ampérmetr.
A škrtit to můžu na uzavíracím ventilu přímo u kotle.

PL