Re: [OT] Snížení otáček oběhového čerpadla

Standa Palas stpalas na volny.cz
Neděle Prosinec 4 20:19:59 CET 2022

Dobrý den

Tyhle čerpadla se občas regulují obyčejným triakovým regulátorem.
Většinou to funguje dobře ale občas je pak čerpadlo hlučné a nevím,
jestli to nemá vliv na životnost. Asi bych také doporučil to uškrtit,
nebo to nechat tak.
Co od toho snížení průtoku vlastně čekáte?
Hlava z elektronického čerpadla Vám na tohle staré pasovat nejspíš
nebude. Aspoň jsem o tom ještě neslyšel. Většinou to má jinak tvarovanou
turbínku i oběžné kolo.

S.P.