Grafana verze > 9.2 - vytváření timeline grafu

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Prosinec 2 20:49:50 CET 2022

Zdravím,

v rámci obvyklých aktualizací jsem zaktualizoval i Grafanu na verzi
9.3.1. předchozí verzi jsem měl  9.1.3

A bohužel došlo ke změnám v builderu, který vytváří SQL dotazy a čerpá
data z DB - používám MySQL.  Již vytvořené pohledy fungují OK, ale tak
jak byl před tím builder pochopitelný a intuitivní, tak teď jsem fakt
tvrdě narazil.

Nejsem schopen vytvořit nový graf, prostě  úplně tam zmizel výběr
sloupce s časovými údaji. Pokud seberu tu část SQL dotazu (Where a
časové makro) ze starých již vytvořených, tak to funguje OK.

Asi něco přehlížím, protože jsem zkoušel i předchozí verze řady 9.3 a
mají to stejně.

Seznámil se s tím už někdo?

Díky

Petr