laboratorni zdroj KORAD KWR103 problem nastaveni napeti v sw ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Prosinec 2 10:56:59 CET 2022

tak jsem nakonec s gugl prekladacem napsal do KORADu do chiny(30.11) a
dneska prisel odkaz na stahnuti opraveneho sw. celkem prekvapili.
proc ten sw. nedaji rovnou na web mezi ostatni, mi neni jasne. on tam k
tomuto typu neni zadny.
zadnou zpetnou zpravu o fungovani sw, po me nechteli.
takze u me OK :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65