Re: OT Elektrokoloběžky

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Srpen 31 16:21:53 CEST 2022

tohle je zase jeden legislativni pruser. tim ze kluk uz nemuze zacinat
na fichtlu nebo simsonu, ale nuti ho pockat do 16 let a pak sednout
rovnou na 125ccm je uplne k prdu. za 2 roky na fichtlu se clovek opravdu
v provozu naucil a tesil se na velkou motorku, pokud mu ta motorka neco
rikala.
ted rovnou na 125ccm, co lita v poho 120km/h a vice.
kupovali jsme klukovi takhle na dojizdeni do skoly enduro hondu varadero
125cm, aby mel nejakou svobodu a podle svagra motorkare, aby byl v
prevozu poradne videt. je to opravdu dospela motorka, hlavne velikosti a
vahou, ale naucit se na ni zaklady a cit pro motorku je proste problem.
po xx letech co jsem i ja jezdil, jsem se tesil na svezeni, ale v tomto
provozu bych zase ja potreboval silnejsi, aby me v kopcich neprudili na
narazniku auta, ktery ja pro svoji vahu na ty motorce v 85km/h zdrzuju
:-). jina rovina i dalnice ve dvou v poho 110km/h .
po roce a pul presel na auto a jsem o hodne klidnejsi.
t.