Re: OT Elektrokoloběžky

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Středa Srpen 31 15:01:17 CEST 2022

Já v tom cyklistickém kokotově bydlím, takže nejenže potvrzuji tvá
slova, ale říkám - je to tam ještě horší. Tos tam ale ještě nejel v
zimě, kdy sněží a je mlha. Je to banda namyšlených idiotů s drahýma
kolama a malým egem, co se potřebují v pracovním kolektivu zviditelnit a
hlavně aby nepřišli o svou šéfovskou úctu.

Určitě sis všiml častých pomníčků u silnice, to jsou většinou motorkáři
- noční jezdci po srážce se zvěří.