Re: OT Elektrokoloběžky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Srpen 31 11:16:29 CEST 2022

Jestliže je povinná vzdálenost kvůli bezohledným řidičům, dalším krokem
je, kvůli bezohledným cyklistům, zavést povinnost cyklisty uhnout autům,
když auto za ním jede déle než... a cyklista jedo o ... pomaleji než
maximálka na dané komunikaci.

Zrovna před pár dny jsem viděl nějakou skupinku cyklistů, jak jedou do
kopce, za nima 3 auta... Pro mě je to nepochopitelný, v podobných
situacích prostě na chvíli sjedu na kraj, či do neobsazené pozice mezi
zaparkovanejma autama.

PH