RE: OT Elektrokoloběžky

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Srpen 31 06:26:15 CEST 2022

O té nemožnosti změření jsem četl v nějaké diskusi. Ono to přesně změřit
nejde, ale pokud má někde jízdní pruh 3 m a auto tam předjede cyklistu bez
přejetí do protisměru, tak se z toho při známé šířce auta dá spočítat
minimální odstup. Nezapomínejte, že dost cyklistů vozí kameru...

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Tuesday, August 30, 2022 9:13 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT Elektrokoloběžky

Já hlavně nerozumím tomu, proč je tam striktně nějaká hodnota, která se
absolutně nedá změřit. A to ani kdyby jelo policejní auto s kamerou za
cyklistou a předjíždějícím autem tak se nedá PŘESNĚ změřit ten rozestup
a podle mě to každý právník u soudu sejme.

Takovéhle stanovování nesmyslných nevymahatelných hodnot je hrozná
plevel v právním řádu.

Petr