Re: OT Elektrokoloběžky

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Středa Srpen 31 10:28:33 CEST 2022

Trochu mrzuté je, že se tyhle definice dělají hodně jednostranně. Když se nejvíc mluvilo o té vzdálenosti, tak mimo jiné ukazovali nějakou skupinu amatérských závodníků, kteří se teď "cítí mnohem bezpečněji", ale nějak zapomněli poznamenat, že jedou v šesti lidech v "pelotonu", který má na délku jen o něco víc než kamión a na šířku v zásadě podobně. Takže předjet takový peloton je na okresce prakticky nemožné.
Tady bych si dovedl představit definici nějakého toho Bé, které bude říkat, že peloton má být organizován tak, aby se mezi dva vešlo auto. Pochopitelně se pak objeví agilní matka, která bude plakat, že mezi ní a její děcko(a) se auto vejít nesmí, protože ona jako matka vrtulník by to duševně nepřežila.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Kutina <hw na prelude.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 30. 8. 2022 22:16:21
Předmět: Re: OT Elektrokoloběžky
Pak je ještě varianta opačná (není to z mé hlavy, rozebíral to D-FENS v

nějakém článku), založená na tom, že pokud dostane libovolný člověk

jakoukoli moc, která mu umožní omezovat (čti buzerovat) druhého, tak to

dříve či později udělá, ať už z plezíru, nebo v případě MP k plnění městské

pokladny a potažmo navýšení premií.

Scénář je takový, že se jeden policajt postaví k úzké cestě a čeká, na

druhou stranu druhý. No a pokud vyjede první auto a až za ním cyklista,

kdežto na začátku to bylo naopak, je evidentní, že došlo k naplnění skutkové

podstaty - cesta není tak široká, aby se na ní cyklista, odstup a

projíždějící vozidlo dohromady vůbec vešly. Dalších důkazů netřeba, bohatě

postačí svědectví policajtů. No a tohle ze stolu správní orgán neshodí - a

je vyděláno, doslova.

(OK, je to trochu ve zkratce, ale princip je patrný.)

Pavel Kutina