Re: OT Elektrokoloběžky

V P vvitty01 na seznam.cz
Středa Srpen 31 00:37:40 CEST 2022

Pomerne velkou nevoli mezi cyklisty vzbudil nezamysleny dusledek teto skvele
novinky - zakaz vjezdu cyklistu na lesni cesty.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Kutina <hw na prelude.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 30. 8. 2022 22:16:25
Předmět: Re: OT Elektrokoloběžky
"Pak je ještě varianta opačná (není to z mé hlavy, rozebíral to D-FENS v
nějakém článku), založená na tom, že pokud dostane libovolný člověk
jakoukoli moc, která mu umožní omezovat (čti buzerovat) druhého, tak to
dříve či později udělá, ať už z plezíru, nebo v případě MP k plnění městské

pokladny a potažmo navýšení premií.

Scénář je takový, že se jeden policajt postaví k úzké cestě a čeká, na
druhou stranu druhý. No a pokud vyjede první auto a až za ním cyklista,
kdežto na začátku to bylo naopak, je evidentní, že došlo k naplnění skutkové

podstaty - cesta není tak široká, aby se na ní cyklista, odstup a
projíždějící vozidlo dohromady vůbec vešly. Dalších důkazů netřeba, bohatě
postačí svědectví policajtů. No a tohle ze stolu správní orgán neshodí - a
je vyděláno, doslova.

(OK, je to trochu ve zkratce, ale princip je patrný.)

Pavel Kutina