CMOS SRAM - poradi adresnich / datovych pinu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Srpen 30 17:34:02 CEST 2022

Tady bych byl asi klidný, paměť má interní organizaci 128k x 8, procesor je
striktně osmibitový, tam bych problém asi nečekal.

Ale i tak díky, v noci jsem si už nebyl jistej vůbec ničím a když jsem si
zkusmo namaloval nějaké tabulky, tak mi ani jednou nevyšly správně :) Jo, už
bylo fakt pozdě.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Marek Sembol
To: HW-news
Sent: Tuesday, August 30, 2022 4:37 PM
Subject: Re: CMOS SRAM - poradi adresnich / datovych pinu

Melo by to byt OK, jen pozor na ta data. Pokud je napr. 16 bitova a pouziva
se i pristup po 8mi bitech, tak by asi byl problem namixovat horni/dolni
polovinu datove sbernice mezi sebou.
BR,
Marek

On Tue, Aug 30, 2022 at 9:02 AM Jindrich Fucik <FULDA na seznam.cz> wrote:

Pro běžnou SRAM, která nemá žádnou další "kouzelnou" funkci je to jedno.
Používá to tak třeba hardwarový emulátor PMD-85 :)

Pochopitelně by to byl problém, pokud by paměť provozovala nějaké blokové
funkce, nebo pokud by do té paměti přistupovalo víc procesorů a každý to měl
jinak přeházené. Jinak můžeš ta čísla považovat za doporučenou pomůcku pro
ty, kteří mají rádi organizaci.

---------- Původní e-mail ----------