CMOS SRAM - poradi adresnich / datovych pinu

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Srpen 30 16:37:01 CEST 2022

Melo by to byt OK, jen pozor na ta data. Pokud je napr. 16 bitova a pouziva
se i pristup po 8mi bitech, tak by asi byl problem namixovat
horni/dolni polovinu datove sbernice mezi sebou.
BR,
Marek