Re: OT Elektrokoloběžky

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Úterý Srpen 30 14:53:45 CEST 2022

Kdysi jsem to počítal obecně, když na nějakém HD bylo napsáno že
vydrží 150G když je v klidu a všichni obdivně vzdychali, jak je odolný
;-)

Předpoklady: volný pád, brždění s rovnoměrným zpomalením
Přetížení je rovno poměru drah pádu a brždění, všechno ostatní se
vykrátí.

V případě toho HD 150G znamená pád z 15cm na podložku z měkké gumy
(odhadl jsem že by to mohlo odpovídat 1mm brzdné dráhy)

Tomáš