Re: OT Elektrokoloběžky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Srpen 30 13:45:20 CEST 2022

Několik G ... no spíš několik desítek, u neodpruženejch přes 100, asi i
několik set.

Příklad: Pád z 1 m = cca 4 m/s. Když objekt z této rychlosti rovnoměrně
zabrzdí na 1 cm, je to 100 G, pokud brždění bude ideálně rovnoměrné. No
a 25 km/h = cca 7 m/s, takže dejme tomu od 150 G při jízdě na dlážděné
silnici.

No je zajímavá technická otázka, jak to vlastně nejlíp řešit. Jestli
skládat do nějakýho pevnýho držáku a zároveň mezi články dávat
teplovodivou pásku, aby nebyly tepelně izolovaný?

PH