Re: OT Elektrokoloběžky

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Srpen 30 10:32:44 CEST 2022

za posledni tyden 2x setkani z "kolobezkarem" a jednoznacne sebevrazedne
chovani. celkove za dobu elektrokolebezek je to snad vice jak 50%, kdy
jsem si pri setkani v provozu rikal, "ten spatne skonci". zahledl jsem i
tu fintu ukazovani nohou, naprosto naprd. ridic podvedome ceka blinkr a
u cyklisty ruku a ne nejake vyvazovani nohou. na te kolobezce clovek
proste neni videt, nehybe se jako cyklista, je to proste staticka hubena
vec(postoj na kolobezce) a idealne vsechno v cerne barve. mozna kdyby
byla alespon helma, idelane reflexni vesta, tak je kolobezkar
viditelnejsi. tim jak je "prekvapujici", tak ho ostatni auta predjizdeji
naposledni chvili = vetsinou bez blinkru a tak dalsi auto skoro nema
sanci se vyhnout.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65