Re: OT Elektrokoloběžky

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Srpen 30 10:21:16 CEST 2022

https://www.novinky.cz/clanek/krimi-pozar-elektrokolobezky-znicil-byt-v-praze-dva-zraneni-a-evakuace-40407187#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Každou chvíli to někde blafne...vypadá to jako nebezpečná věc. Mimochodem
p. Hudeček se už delší dobu neozývá... 🤔