Re: Přetlakové větrání a měření částic PM2.5 PM10

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Úterý Srpen 30 09:58:22 CEST 2022

Dobrý den,

IKEA nabízí senzor VINDRIKTNING za pár korun. Umí to 2,5PM. Dá se z toho
vytáhnout datové signály, a připojit to k nějakému procesoru. Pro
zajímavost jsem ho koupil také, ale zatím jsem to k Arduinu
nepřipojoval. Google vám najde spoustu návodů, jak na to.
https://www.ikea.com/cz/cs/p/vindriktning-senzor-kvality-vzduchu-80515910/

S pozdravem,

--
  Aleš Filip