Re: Přetlakové větrání a měření částic PM2.5 PM10

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Srpen 30 09:12:04 CEST 2022

ja nejdriv chtel kameru, jen abych vedel, kdo nam konkretne zatapi a
nemusel jsem behat k jedinemu oknu, odkud ty dva kominy vidim.
ze leze kour, nemusi uplne na 100% byt problem, pokud dobre fouka na
druhou stranu. bohuzel u nas tak 90% jde primo na nas. potom je
samozrejme cidlo lepsi.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65