Re: topologie solárního měniče

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Srpen 29 14:25:41 CEST 2022

Ta elektronika byla poměrně komplikovaná, bylo by náročné to nějak složitě
analyzovat. Z hlediska jednoduchosti nakonec živí tu klimačku z měniče.
A měnič si nechal líbit přivést síťové napětí ( usměrněné) na filtrační
kondenzátory.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

po 29. 8. 2022 v 13:54 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>