Re: topologie solárního měniče

Pondělí Srpen 29 13:54:12 CEST 2022

Ještě mě napadlo, když to u té klimošky nešlo. Nemá tam náhodou (a
nejspíš bude mít) PFC? To se snaží řídit průběh proudu během periody,
nejspíš má pro to řízení proudové čidlo a najednou je na výstupu napětí,
aniž by tam něco teklo. Řídící procesor z toho pak musí být úplně blbej.
Ten měnič Emerson má pasivní PFC, na přívodu tři tlumivky.

Anděl