RE: Přetlakové větrání a měření částic PM2.5 PM10

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Srpen 27 22:40:17 CEST 2022

Netuším, co všechno zvládne kabinový filtr auta, ale nešlo by to tahat přes něj? A ten vzduch tahat v místě, kam se dostane minimum kouře? Možná je to místo někde na střeše? Když se kamna dusí, tak ten kouř hodně padá. Nebo natáhnout trubku někam na zahradu?

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Půhoný
Sent: Saturday, August 27, 2022 10:00 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Přetlakové větrání a měření částic PM2.5 PM10

Dobrý večer,

nemáte někdo zkušenosti s vytvořením mírného přetlaku v bytě pro zamezení nasávání pachů od sousedů? Bydlím na vesnici a jak teď všichni šetří, tak topí i přes léto v kotlích, aby ohřáli vodu. Letošní topné sezóny se děsím, už teď soused pálí kde co a rád bych byl připraven. O dohodu jsem se pokoušel, ale jediným výsledkem je to, že začal topit v noci nebo to ještě víc duší a o to to smrdí delší dobu :-(.

Venku mám čidlo PM2.5 a PM10 a kouř to krásně detekuje. Tak by mi stačilo přetlak pouštět jen v případě potřeby. Ale kde vzít čistý vzduch?

Díky,

Honza Půhoný